Varför sparka på sig själv?

Fick lite sällskap nere i Nolhaga förut, trevligt även om de blev en snabbis då Ebba sov ganska länge och dom skulle hem.

Johan har fått mer mediciner o vi hoppas att han blir bättre snart eftersom han fått slem långt ner i lungorna, och han hostar ju som fan.
Sen vet vi ju hur killar är när dom e sjuka right?
Så för min skull, låt han bli frisk :)

Känner mig hemsk, eller ja kroppen.
Jag vill så gärna gilla de jag ser i spegeln, tycka om mig själv men de går inte.
Hur lär man sig de?
Om jag hade sett mig själv med andra ögon, hade de blivit någon skillnad då?
Riktigt fjantig grej o sitta o må dåligt över men de kan inte hjälpas.
Skulle nog seriöst behöva hjälp, nej men asså de e jobbigt o sparka på sig själv.
Vet inte om folk förstår va jag menar ens?
Vill ju va nöjd, men hur mkt jag än försöker så lyckas jag inte.

Hur gör man?


Vaktar cykeln


Jonathan :)

Kommentarer
Joanna

Ja!! Jag behöver massa tips...han somnar bredvid mej i min säng, sen lägger jag över honom i hans säng, men om han vaknar igen, så kan han inte somna om i sin säng, utan sover då i min säng resten av natten!! JOBBIGT.

2010-04-27 20:25:55
URL: http://mammatillmille.blogg.se/
therese

jadu. ja tror inte de går att lära sig att älska sin kropp. ja har oxå problem med det.

o ja ttror att även om ja skulle bli smalare så skulle ja bara störa mig på nått annat. så nu funderar ja på. mår ja bättre om ja tränar o tänker hela tiden på va ja äter. eller mår ja bättre om ja äter vad ja vill o tycker om? vet inte. kjam

2010-04-28 09:51:06
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0