Yes, jag gjorde de

Träffen med rektorn gick bra.
De verkar faktiskt vara en kanon skola som verkligen engagerar sig i sina studernade och som hjälper till och söttar.
Jag sökte in.
Jag hoppas nu jag kommer in, en sak till som jag blev glatt överaskad över är att hon ansåg att jag kunde börja  2an direk , så ett år mindre att läsa =)
Sen så MÅSTE min kära vän Niclas börja, alltså jag hade tyckt de varit grym kul att läsa med någon man känner.
Så jag håller tummarna , och ber till gud. Typ.

Såg världens finastel illa Nea på camen förut, gör så jag längtar ännu mer till att se henne på riktigt.
Hon är verkligen bedårande.

Nej nu ska jag lägga mig, är faktiskt ganska trött redan.

Kommentarer
Radbecka

Åh lycka till!! :)

2010-04-29 21:57:00
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0