En lång och lite deppig dag.

Todilooo!

Hemma igen, äntligen vill jag säga.

Får hoppas något av alla lektioners innehåll stannat i min hjärna - förhoppningsvis en liten del om inte annat.
Men dagen har vart lång och jag har känt mig deppig :/
Men ny dag imorgon right?

Inför kvällen står städning på schemat och eventuellt en långpromenad med Tilda.

Funderar inför min framtid o önskar jag kunde se in i den.
Va har ni för framtidsplaner?


-Haha sitter o kollar på när sötnöten badar just nu. Vet ni hur glad jag blev när jag kom hem o hon kom springande hoppade upp i min famn o sa - Heeeeej ääääääälskling!

Kommentarer
Rebecka

Sötnos. Du jag glömde min klocka hos dig när Ebba lekt med den.. Du kan väl kanske ta hand om den så den inte försvinner? :)

2010-08-31 19:20:14
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Mother, Married & Twenty

Det är jobbigt att tänka på framtiden eftersom den ofta är så oviss. jag som är en typ som älskar planering blir galen av sånt så jag försöker ta en dag i sänder istället, men som sagt, det är jobbigt när man vet så lite.

2010-08-31 23:34:42
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Sofia - Mamma till Levi (inget lösen längre)

Jag vet INTE vad som erbjuds i min framtidn, har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv (förutom att leva med min familj då och mysa med dem. Men annrs så... har du ett hum om vad du vill jobba med och så? vad tycker du är kul?

2010-09-01 11:17:09
URL: http://sofiahivall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0