Försöka rycka upp mig.

Ska försöka att rycka upp mig idag o försöka må lite bättre, men de är inte alltid så lätt.
Försöka duger heter de ju.

Ska nog börja morgonen med o ta oss en promenad ner till Nolhaga.
Behöver röra på mig lite, för igår va jag inte alls direkt nyttig, men men ingen större skada skedd antar jag, helger är okej.. Bara samvetet som fått sig en törn.

Ha en bra söndag!
Vädret ser ju iaf ganska lovande ut, 17 grader nu vid 06:30 och de regnar inte.... ÄN.


Såhär satt fröken o kollade film igår innan läggdags.. haha varför?

Kommentarer
polly

ja det är typ samma här. hehe. jag bor i göteborg =)

2010-08-15 10:40:36
URL: http://polly.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0