Inte lika kul..

Alltså zumban va inte lika kul idag som i måndags , fler svårare steg och inte lika roligt pogram.
Visst fortfarande bra och skoj träning men i måndags va de verkligen ur-roligt.

Ska strax laga ihop en snabb sallad och sedan bänka mig här resten av kvällen , känns som om jag kommer somna tidigt.

Har egentligen inget vettigt o säga.

Vart har era fina kommentarer tagit vägen?
Blev plötsligt lite nere o då finns de inget så bra som fina ord ifrån er.


-Många människor försummar den lilla lyckan medan de förgäves väntar på den stora-
Stämmer på mig, gör den på er?


Kommentarer
Åsa

Hej, jag brukar kika in här då och då. Din dotter har fantastiska ögon :)

2010-08-04 19:48:13
URL: http://sajbermamma.blogg.se/
Jossan

Här har vi en till som tittar in ibland. Du har en väldigt fin blogg!



Kramar

2010-08-04 22:40:27
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0