Jag ska ta de lugnt - De ni!

Sitter här och är totalt slut i kroppen.
Mycket nya intryck och jag antar de tar ut sin rätt.

Hade stora planer på att komma iväg o träna eftersom jag inte gjort de sen i tisdags, men jag tror ärligt inte jag orkar de.
Lutar mer åt en liten kvällspromenad med Tilda och sedan en lång dusch och kanske lite hemma-spa.

Träning hinner jag väl med ändå, mitt krav är ju 3 gånger i veckan och jag har redan hunnit med 2.


Får ju höra höger till vänster hur mycket jag stressar o hur mycket jag gör så jag kanske borde ta tillfället i akt o ta de lugnt istället?

Stressen lär komma imon ändå eftersom vi börjar dagen med matteprov.


Kommentarer
Rebecca

det ska ju bli sååååå kul. tycker du inte det emmelie hahaha

nu kanske du åker ner till 1an haha och jag te 2a klass på lågstadiet hahaha.

Jag har inte städat än :O ska det nu :P

så sov för mig me.. e sketa trött.

sov så gott. ses imorgon kram

2010-08-19 22:21:19
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Viola

Stress kan ju ha en negativ påverkan också, inte för att jag är expert på sånt men beroende på om man upplever stressen som positiv eller negativ kan den ibland påverka vikten och sådant. Så ta det lugnt med gott samvete du:)

2010-08-19 23:31:14
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Rebecca

Hahahaha. jasså ;D

Nä jag hinner inte blogga nu :P

ses snart kram

2010-08-20 06:48:32
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0