Jag tror inte hon misstycker.

Trots rosa kläder och spännen och tofsar i håret så är de en själklarhet att min dotter ska ha en BIL.(fick precis lite skäll av syster Della som säger de är en FYRHJULING)
Jag tror inte hon misstycker alls faktiskt =)





Med denna lilla bil kör hon nu omkring här hemma.
Bara o trycka på knappen o hon åker framåt, i sakta men säkert tempo.

Är de ens en bil förressten?
Nej de är ingen bil de är ju en fyrhjuling har jag fått lära mig nu, men men Ebba kallar de bil.
Jag med.

(För er som undrade är bilen köpt på lekhörnan/babyproffsen här i Alingsås)


Kommentarer
HANNA - Göteborgs tredje största blogg!

Hej :D allt bra idag?

2010-08-21 20:34:21
URL: http://hannas.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0