Lite smått panik.

- Jäsp, godmorgon antar jag.

Kaffet är slut och regnet öser ner, tycker nog de har regnat så de räcker nu, har ju hållt på i över en vecka.
Gärna lite uppehåll nu tack.


Börjar dagen med lite smått panik känsla eftersom de ligger lite saker överallt som ej hunnits packa upp och de är inte så rent som jag hade önskat.
Får väl ta tag i sånna tråkigheter under dagen.

Annars då?
Planerna blir väl att fylla på kylen lite och att sedan gå o träna.
Kan säga att kalorier, socker och sånt är de sista jag tänkt på när jag varit iväg.
Känner mig allmänt uppblåst och misslyckad (även om jag verkligen tycker man kan unna sig såhär när man är iväg)


Ni glömmer väl inte att tävla om ett namnhalsband?
Sista chansen är idag! Tävlingen avslutas klockan 18:00!
Scrolla neråt så hittar ni inläget, och ni kan även handla och få 20% rabatt genom att uppge kod:Emmelie.
Perfekt inte sant?


Förväntansfull Ebba står och väntar vid dörren på hotellet för o gå ner o bada.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0