Min personliga väckarklocka.

Godmorgon.


Lördag men ingen sovmorgon här inte.
Min lilla väckarklocka Ebba vaknade lika punktligt som vanligt vid klokan sex - jäsp!

Men de ser ut att bli en fin dag iaf.
Jag har ett shoppingsug som heter duga! Hade gillat o fyndat riktigt ordentligt (som min kära syster alltid tycks lyckas med)
Eller så vill jag åka till Göteborg, Liseberg en gång till innan de stänger kanske?


Fick en inbjudan om en ny lagerbutik som öppnar i Herrljunga, de kanske kan va en ide?


Kommentarer
Nina

Godmorgon! Jag fick sova till 9.30 idag. :) Fast Nicole har skrikit flera gånger under natten. Hon har precis börjat dagis så det beror nog på det. Reagerade Ebba på det oxå med orolig sömn och mycket mer mammagos?

Jag har oxå ett shoppingsug idag, hade tänkt att åka till FunCity för att titta på djuren men blir nog en sväng förbi jysk och en lekplats istället.. Ha en fortsatt bra lördag! :)

2010-08-28 10:35:53
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0