Namn, Mail eller blogg tack!

Har kommit hem ifrån ett pass Zumba och är fortfarande totalt slut, ja ännu mer än innan såklart.
Vill bara de ska bli tisdag så jag kan få kolla upp o ta prover för att se hur min sköldkörtel mår egentligen.

På ett sätt nästan hoppas jag att de e fel på värderna så man får ett svar på varför man mår som man gör och kan äta medicin mot de o börja bli piggare osv igen.

Svar på senaste kommentaren: (som som vanligt verkar va för feg för o lämna namn, mail eller blogg)

har du testa att inte göra en sån stor grej av hennes sovning och så???för när man bestämt sig för att det ÄR jobbigt så blir det så...tyvärr...be din kille eller vad han nu är för dig att ställa upp lite mer istället för att beklaga dig...eller släng ut han...!!!!barn sover inte ordentligt förrens i 4 års ålder oftast..accepterar man sömnbrist så går det oftast lättare

Det är inget problem med o lägga henne, hon somnar lätt när man sitter jämte o sjunger för henne.
Problemet är att hon inte sover nätterna igenom utan vaknar tillochfrån och vägrar sova en minut längre än till 05:30 (trots att jag testar hålla henne vaken längre om kvällarna)
Sen de där med att barn inte sover ordentligt förens vid fyra års ålder e ju ren bullshit, barn är OLIKA!

Sen så handlar nog inte min trötthet bara om sömnbrist iofs.
De där om min sambo tänker jag inte ens kommentera, mitt val inte sant?


I fortsättningen, snälla skriv namn mail eller blogg så man har någonstans o svara till o så ni visar ni står för era ord!


Bild tagen av Becka i sommras.

Kommentarer
Rebecca

sjukt dålig stil att komentera angående hennes kille.

Vad vet du som skriver egentligen??

när det gäller detta med 4års tiden.

så är det ren SKITSNACK!

Melvin har sovit VARJE natt sen han föddes, inte en enda vaken natt alls.

När han började vvakna tidigt så skaffade jag mig en mörkläggningsgardin och lät honom vara uppe en timma längre.

och det funkade super med honom.

Ebba verkar ju tyck om att gå upp tidigt.

Och det är väl inte konstigt att en mamma är trött och vill sova längre än till 05.30?



Förhoppningsvis så ändras det snart emmelie.

håller tummarna

2010-08-11 20:11:58
URL: http://staaaacey.blogspot.com
MIA

hej Emmelie! Bryr dig inte om dem personerna som skriver massa skit. Dom är bara ensamma och olyckliga personer med stor avundsjuka på dig som har en familj! Ni som skriver sånt,varför är ni inne å läser bloggen överhuvudtaget??? Ni måste ju tycka emmelie är väldigt intressant egentligen. Jag älskar din blogg och tycker du skriver och formulerar dig väldigt bra. Å så visar du att familjelivet är inte helt lätt alla gånger. Men livet är ju så. Alla har det med och motgångar. Tack för din blogg finns. Jag beundrar verkligen dig.Och Ebba har verkligen en underbar mamma :)



2010-08-11 20:27:53
June

Men herregud vad mycket roliga människor det finns. Bara skratta åt det Emmelie, som du skriver alla barn är OLIKA! Nora har sovit hela nätterna sen dag 1 men var svååår att natta fram tills 2,5. Ville däremot har varit lätt att natta men vaknat på nätterna fram tills ungefär 1 års ålder.Jag kan verkligen inte klaga, och jag tycker du är superstark. Sen är det ju faktiskt så att vi människor har olika stort behov av sömn med - jag skulle på riktigt gå under om jag levt som du gjort senaste året. Du är superduktig, låt aldrig andras tomma ord komma åt dig!



Kram

2010-08-12 09:15:17
URL: http://mammajune.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0