Nervöst.

Herregud va dagen gått fort!
Men men nu är sovrummet nästan klart.


Fick gått till läkaren med och hon tog de jag sa om min trötthet och min oförmåga att gå ner i vikt på allvar.
Jag förklarade vilken enorm trötthet jag kände och att jag trots jag tränat 3 gånger i veckan sedan maj inte gått ner ett gram.
Hon tittade frågande på mig o sa - Du är inte tjock!

Blev änna lite stäld för jag ser ju mig själv som de, men men hon sa iaf att de kan behövas levaxin så att jag känner mig piggare o ämnesomsättningen kommer igång igen.

Provet gick bra men jag låg o andades djupa andetag och dom letade ett bra tag med nålen i armen innan dom fick fram de dom behövde.


Fy satan va nervös jag är inför skolstarten imon!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0