Som en fotbollspappa.

Jag kan säga att jag betett mig som en riktig fotbollsfarsa idag.

De va små tävlingar i skolan idag, man delades upp i 14 grupper och man fick på så sätt lära känna många nya från andra klasser.
Min tävlingsinstinkt tog över och jag har vrålat o vart helt uppe i varv , herregud. (ni som känner mig vet hur jag blir när jag tävlar)

Tur jag verkade ha lite folk av samma skrot o korn i mitt lag, dom va liksom nästintill lika vilda..
Eller ja jag satte nog priset nästan..


Ikväll blir de vin drickande med ca 8 mammor, ska bli jätte skoj.
En bowling på stures är inplanerad med o efter de vet man aldrig vart man hamnar..


Ebba sover hos mormor hon.
Tror detta blir tredje gången hon sover borta..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0