Trött på att..

Jag är trött på att de ska va en självklarhet att de är JAG som jämt vareviga dag ska gå upp med Ebba trots att vi är två här hemma om ansvaret.
Jag är trött på att alltid JAG ska lägga henne om kvällarna o gå in o natta om henne när hon blir ledsen.

Vi lever som sambo men de är jag som sköter nästan allt jämt, jag är trött trött trött på de!


Men men istället för o gnälla så får jag fortsätta surpla i mig mitt kaffe o sedan ladda tvättmasken o diska, saker o ting gör sig inte själv även om vissa personer tycks tro de.

Godmorgon, ha en underbar lördag alla ni andra<3




Kommentarer
Viktkamp

usch vad jobbigt för dig :( kanske ska ta ett ordentligt snack om det?

2010-08-07 09:26:44
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Sofia

Men herregud, gör något åt det. Sitt inte bara här och gnäll om det. Förstår verkligen inte vare sig dig eller han. Att han är så här lat kan du väl inte ha kommit på först när ni fick Ebba?

2010-08-07 14:03:55
Linnea

kom igen emmelie! du e stark o du fixar allt. <3

2010-08-09 08:36:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0