Ursäkta mig dagis men glöm inte byta min dotters blöja tack!

Oj oj oj va trött jag är idag.. Desperat försök att vakna till liv med kaffet!

Ebba halvligger i Soffan o kollar Timmy lamm, hon är nog inte så pigg som hon utser sig för o vara egentligen ;)

Ska be Johan ta ett snack med dagis idag.
Igår när mamma hade hämtat henne sa Ebba -VÅT och dom trodde hon satt sig i något men de visade sig att blöjan va så överfull med kiss att de hade läckt igenom på hela byxorna!
Inte ska man behöva säga till på dagis -Ursäkta mig men jag vill att ni byter min dotters blöja lite oftare!
Jaja ska som sagt se till att Johan säger till dom eftersom han lämnar.. Sticker ju redan till bussen vid 07:45.

Ska bli bättre med kameran igen, men batteriet är dött och jag är dålig på o ladda!

Ikväll blir de rajtantajtan med massa morsor - De ni!


Kommentarer
eva

Fattar inte, man ser väll när en blöja är våt!!

Nej det sär gör en bara irreterad.

Tycker verkligen att du skall prata med dagis, inte fan ska lilltjejen behöva gå med blöt blöja!! UFF!!!

2010-08-23 10:01:55
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0