2 december går emot sitt slut.

Ebba har somnat och jag kan äntligen sätta mig ner och ta en välförtjänt vila.
Unnade mig faktiskt 12 minuter i solariet med lillasyster förut, första gången jag faktiskt kunde koppla av lite där inne och njuta av att jag saknta men säkert började få tillbaka min värme.

Första julklappen är även inhandlad! (på tiden inte sant?) En bok till Ebba där de står om flickor som ska lära sig gå på pottan. Perfekt att börja öva lite, för än har hon ju inte fattat grejen. Eller jo hon vet att man ska kissa i pottan eller på toan men hon hinner aldrig säga till i tid utan säger till när hon redan börjat eller kissat klart.

Borde röja upp  i köket och sätta på en maskin tvätt, men vill inte lyfta arslet en milimeter.
Dagens största problem..

Vintern fortsätter att hålla i sig -17 idag.. Förresten har beställt nytt objektiv så snart ska de förhoppningsvis bli bättre bilder igen. OM de nu är i objektivet problemet sitter..


Kommentarer
Viola, 21årig tvåbarnsmamma

Vacker bild! Snön lyser i alla fall upp vintermörkret, alltid något positivt :)

2010-12-03 00:31:03
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0