30 dagars listan.

Eftersom Sanna påpekade jag slutade med 30-dagarslistan så får jag la dra på igen. Anledningen till att jag slutade va för de va så otroligt tråkiga grejer och skriva om.. men men nu kör vi!

Min dag: Har stressat som en idiot med att färdigställa det lilla utrymmet som vi ska ha inför julmarkanden imon.
Många viljor och jag tycker själv inte man haft något att säga till om alls nästan, hatar att bli överkörd!
Har haft skoj o kört en liten egen mini julkonsert för Malin och fjantat loss lite (blir man väl aldrig för gammal för?)
Kvällen har spenderats här i soffan, faktiskt inte gjort någon nytta alls.

Dagens höjdpunkt: Nya objektivet!

Jag o Malin efter lite dans och skön-sång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0