Alla dess löften..

Men jo de blev en såndär dag då man endast väntar på kvällen -Ogillar!
Sitter och filar på vilka dagar jag ska träna framöver och vilka pass jag ska gå på, tror att i början måste jag va stenhård att ha tre bestämda dagar i veckan för att verkligen komma iväg och få de till rutin, sen ska jag även lägga in en ljudbok på min iphone och bestämma att jag ska gå ett x antal kaptitell de dagar jag inte är på gymmet och då blir även Tilda nöjd.
- Är taggad inför det nya året och mina nya mål!

Men till kvällen funderar jag på att lyxa till det med tacos (längesedan efter all julmat) och till de en bra film.
Lilllördag ju!


Har ni några nyårslöften?

Kommentarer
Lilith

Mitt enda löfte är att jag ska försöka skapa lugn och ro för mig och barnen efter en period med kaos.

2010-12-29 20:39:30
URL: http://www.lilithsliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0