Blogg.se verkar ha seriösa problem med inl...

img_0499 (MMS)

Blogg.se verkar ha seriösa problem med inloggningen. Blev inget besök i simhallen men tog mig en promenad till mormor och lånade hennes badkar, riktigt uppskattat av Ebba det med och vi badade tills vi blev skrynkliga:) imorgon är det matteprov i algebra och jag kan till 100% säga att jag INTE kommer att klara de. Jag vill få bra resultat och jag känner mig grymt deppig när jag vet jag kommer misslyckas. Jag borde sänka kraven på mig själv och inse att de är okej att misslyckas ibland och förstå att man inte alltid måste följa allt till punkt och pricka. Jag måste inse att jag är bra som den jag är, men de är många gånger lättare sagt än gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0