Bye bye 2010

Årets allra sista dag, imorgon är de ett nytt år och nya möjligheter att uppnå de man vill.
Av någon konstig anledning så börjar man nästan alltid på en ny kula just den speciella dag.
För mig blir det de gamla vanliga löfterna om bättre kost och mer motion och jag hoppas verkligen jag hittar de där jävlaranamma jag har inom mig och klarar de där sista fjuttiga kilon.
En sak till jag vill ha bättre är självkänsla, men hur skaffar man sig de? Jag måste även sänka kraven en aning man kan inte vara perfekt (de löftet vet jag redan att jag kommer misslyckas med)

2010 innehöll en del höjdpunkter:

- Januari flyttade vi till detta huset ifrån våran lilla etta på 48 kvadrat (ja de var trångt)
- 26 April blir jag moster till finaste lilla Nea.
- Jag tar tag i livet och söker in på skola och jag har lyckats ganska bra hittils.
- Lärt mig att vill man ha något gjort får man ta mig fan göra de själv.
- Blivit av med mammadagarna och skolat in Ebba på dagis.
- Haft en mysig liten minisemester i Danmark.

Jag hoppas att 2011 blir ännu bättre och att ni alla där ute uppnår de ni strävar efter.
Glöm inte - Finns viljan, finns möjligheten!

2010 års största händelse, att bli moster till fina lilla Nea:


Kommentarer
Apan satt i granen @ Spotlife

Hej fina du!



Jag svarade dig i min blogg.

Kram!

2010-12-31 08:50:36
URL: http://apans.se
Josefin -Happy Days-

Sann vänskap är verkligen guld värd och det glädjer mig att läsa att du med funnit den också!



Så söt lilla Nea på bilden är, min dotter som just nu är otroligt bebistokig vart helt till sig när hon fick se bilden.



Önskar en riktigt fin nyårsafton och så klart ett Gott Nytt År!

2010-12-31 08:55:25
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Daniella - mamma till Nea

ååååh vilken liiiiten Nea!!!

2010-12-31 09:47:53
URL: http://dellisch.blogg.se/
monica

Japp lyssnar på alla böckerna.. :) Tycker han är ännu snyggare i mitt huvud :) har skapat mig en egen Edward <3 som du säger de är helt underbart att försvinna bort i deras värld en stund om dagen :)

2010-12-31 10:19:21
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0