Csn och deras sjuka utbetalningar!

Räkningarna är betalada, eller ja nästan alla.
360 kr gemensamt kvar, bra va?  Nej fy tusan vad jag stör mig på csn och deras störda utbetalningar (inte fått något alls i December månad)
Tur vi fick julklappspengar men hur kul är de att leva på dom? För dom vill man ju kunna unna sig något extra man annars aldrig har råd med.

Nej csn är ingen höjdare, men när jag pluggat färdigt om ett x antal år så har jag förhoppningsvis en utbildning som ger lite bra betalt iaf!


Kommentarer
Hanna

usch vad tråkigt :(. jag har också csn. pluggar på högskolan och det ända positiva med att vi inte har nåt ordentligt jullov är att vi får pengar även i december månad. men sommarmånaderna är tuffa...

Gott nytt år!!

2010-12-30 17:38:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0