Dagen D... redan?!

Godmorgon Julafton!  (känns helt tokigt att säga för är långt ifrån redo för de än)

Natten har vart lugn och Ebba tog sig en sovmorgon tills 06:40 eftersom hon var vaken nästan till 20:30 igår.
Hade möjlighet att ligga kvar men de där är redan sovmorgon för mig så klev upp.
Vi har redan hunnit med ett missöde i blöjan som ledde direkt vidare till badet och även en frukost.
Så en aning senare än vanligt så sitter jag här med mitt kaffe medans Ebba är nere o leker med fåren o jesusbarnet i krubban.

Känner mig fortfarande inte helt hundra i magen och har inte riktigt samma aptit som vanligt (kanske lika bra de?)
Undra va de är som spökar, men men.

Förmiddagen blir de gröt hos Johans mormor, blir spännande o se hur de går för Ebba som alltid brukar sova den tiden.
Nåja, God Jul igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0