Detta skrämmer mig.

En sak som skrämmer mig är den där jäkla magsjukan som härjar hos var och varannan människa nu.
Finns inget värre på hela denna jord och jag går och är livrädd att få den varje dag! Inbillar mig att jag mår illa osv.. Vill verkligen inte ha den, de är min önskan ifrån tomten iår, en magsjukefri jul!

Idag vankas grötfrukost med rim i skolan, sen är de ta mig fan lov! Känn på den du!
Packning och imorgon sätter vi oss på tåget mot Borlänge, är grymt otaggad inför tågresa med överaktiv tvååring.
Får packa med data med film, kritor och filmer och hoppas på de bästa!

Ebba och jag byggde koja häromdagen och fikade i den - Myyyyys!

Kommentarer
Erika

magsjuka är ingen höjdare att åka på. :/

de är hemskt att ha, hoppas ni klarar er utan magsjuka.



God jul :)

2010-12-21 09:50:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
anouk - En Rookiemammas vardag

sv: Verkligen. De är ens lilla lyckopiller:) hehe.



GUd såmysigt! jag tror bannemig jag ocksåska bygga mig en koja nåndag. när gjorde man det sist liksom? haha.



Vad långa ben hon har!:) Är hon lång hela hon?=)

2010-12-21 22:47:51
URL: http://anouk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0