Ett snabbt uppvaknande i panik.

Flög upp med en panik i morse klockan 04:45 för att de verkade som att Ebba kräktes.
Sprang ner för trappan och hämtade papper och vatten osv, men som tur vad så hostade hon bara lite slem.
Så ingen magsjuka här inte! Dock blev hon ju pigg efter de och sedan dess har jag gjort allt jag kan för att få vila lite till.

Så ja istället för att sova så sitter hon och serverar mig kaffe med mjölk i sin lilla leksaksservis som hon fick av Sanna i födelsedagspresent..

Måste hitta mig de resterande sakerna till min lilla outfit, något smycke och en såndär tröja med bara ärmar typ ni vet.
Ett besök i simhallen med fröken hade jag velat få in med, men vi får se vad energin räcker till efter denna morgon.


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Skönt att det inte var kräksjuka utan bara host, inget vidare med de bacillerna...



Ha en fin söndag! :-)

2010-12-19 08:40:50
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0