Femtonde december.

Gick mig en snabbis på stan ihopp om att hitta en klänning till jul, men fanns de någon? Nej inte en enda som föll mig i smaken.
En julklapp inhandlad och jag har även inhandlat mig de dyraste ljus jag någonsin köpt. Doftar dock helt otroligt, men 130 kr för en sådan liten burk?

Vart duktig och fått handlat lite och även dammsugat av golven här hemma, sånna där tråkiga uppgifter tar aldrig slut.
Dags att gosa, får man någonsin nog av de?
Känns som om man får passa på medans hon fortfarande går med på de, innan jag vet ordet av är de la pinsamt.


Kommentarer
Sanna

Åhh dom ljusen är ju helt underbara, men ja priset ja hahah.

2010-12-15 19:35:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0