Förstår mig inte på folk som..

Det där med studier..
Tror jag har kommit in i rätt studieteknik nu, för jag behöver inte plugga överdrivet mycket för att klara mina prov. Tror faktiskt att de viktigaste när man går i skolan är att va där och lyssna och anteckna aktivt på lektionerna, då har man mycket gratis när de kommer till proven sedan. (självklart måste man plugga ändå men kanske inte lika mycket)
För mig är de en självklarhet att sköta de, att bara vara hemma om de är absolut nödvändigt.
Jag menar jag har tagit ett stort fett lån för att få kunna komma dit och lära mig och jag förstår mig inte på folk som då skiter i de o struntar i de, de är ju som att kasta sina egna pengar i sjön!

Med detta kan jag även avsluta med att säga att jag fick 24 av 27 på matteprovet.
Bra jobbat Emmelie!


Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

Du är så jävla duktig å jag e grymt stolt över dej!

2010-12-08 13:03:34
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0