Hektisk och totalt slut.

Hemma igen!

Totalt slut i både huvudet och kroppen.
Kan påpeka att jag kommit på att de där med försäljning är något jag INTE ska jobba med i framtiden. Blir alldeles för stressad och får totalt hjärnsläpp när man ska köra huvudräkning.
Nåja andra passet gick bra iaf.
Någon var där och fotograferade och jag hoppas verkligen inte att de kommer någon bild på mig i tidningen när jag bär förkläde och huckla!

Ebba har kvar sin alla prickar. Om de är vattkoppor eller ej vet vi inte. Folk säger de ser ut som allergisk reaktion men ringde sjukvårdsrådgivningen och dom trodde de var väldigt osannolikt att det va de eftersom hon slutade med sitt pencilin i tisdags och hon isåfall borde reagerat då.
Dock är prickarna MÅNGA och de brukar ju börja som färre (men hade iofs ingen grundlig koll på henne igår så hon kan ju mycket väl haft ett par då som jag inte såg) Sen stämmer de in på hur hon mått de senaste, trött och gnällig. Oja!

En dusch sedan lär jag somna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0