Inte helt nöjd.

Det är inte längre en period att Ebba stiger upp tidigt, nej numera får man vara tacksam om hon sover tills 06:00, usch jag vet jag tjötar om de jämt men de är frustrerande när man är så trött och hon vägrar sova längre även om hon är uppe längre om kvällarna.
Två enstaka lektioner kvar och bara grötfika i skolan imorgon, sen är de LOV!

När julen är över så ska jag på möte på xtravagansa och då hoppas jag verkligen att jag hittar gnistan och orken att ta tag i allt igen. Mitt psyke mår inte alls bra när jag missköter mig nämligen.

Klädletandet igår gick inge vidare, i hysteri letade jag runt bland affärerna.
Visste ju att jag var tvungen att ha de klart tills idag och därför fick de bli första bästa.. Tyvärr är jag inte helt nöjd.
Men va tycker ni?


Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

den blir säkert jätte bra! :)

2010-12-20 08:09:09
URL: http://dellisch.blogg.se/
monica

svårt säga när den hänger på en galge men svart går alltid hem :)

2010-12-20 08:13:52
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
stin

Jätte, jätte, jätte fint passar en snygging som dej!

PERFEKT!!!

2010-12-20 10:29:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0