Jag kan lura vem som helst.

Jag har knappt varit vid medvetandet idag. All energi har jag lagt till att lyssna och försöka få de jag ska göra gjort, annars har jag bara varit tyst.
Men dagen är gjord och jag överlevde, bra jobbat!

Förhoppningsvis flyter resten av dagen på bra med, utan tårar och kanske med ett besök ifrån syster och Nea.

Ska försöka iväg och få handlat lite och även köpa hem en hårfärg för jag ser inte rolig ut i huvudet just nu.
Lite smink, någorlunda fräscht hår kan lura vem som helst att man är piggare än vad man är =)
Sen gäller de att sköta mat och motion relativt bra med för att se frisk och pigg ut, ett stycke frisk luft på de och ingen kan se hur trött du faktiskt är.

Nu kom dockan hem från dagis!
Hörs sen.


Kommentarer
Daniel

Ja pigga du upp dej med ny färg etc brukar göra en glad!

2010-12-09 15:00:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0