Känner igen frustrationen.

Ebba har sovit inatt! Hör och häpna.
Vi steg iofs upp 05:30 men att få sovit massor av timmar sammanhängande är guld värt och jag håller tummarna att de fortsätter.

Nu börjar den riktiga nedräkningen, 7 dagar kvar i skolan innan vi får vårat välförtjänta jullov!
Jag håller verkligen tummarna att detta kommer gå i ett attans tempo, för jag är skoltrött nu.

Idag lovade jag en av hälsocoacherna att vara med och göra en liten utredning. Jag ska cykla 6 minuter och sedan ska jag bli mätt över handled och knä för dom ska räkna ut vad mitt skelett väger, sen ska jag vara med och svara på några frågor. . Ångrar nästan att jag gick med på de, men men får väl ställa upp.

Gah är arg och besviken på mig själv.
Vill inte men är de, vill bara få bort de dumma tankarna. Ibland ställer man nästintill orimliga krav på sig själv, men hur jäkla svårt ska de vara och hålla träning och kost? (på helgerna brukar allt gå åt skogen, och den här jäkla snön och kylan gör att jag inte vandrar hela vägen till gymmet)
-Bit ihop och kom igen!

Känner mig typ såhär inombords många gånger så jag förstår Ebbas frustration.


Kommentarer
Eva

Jotack, allt är bra med familjen.

Det går kanon som trebarnsmamma, Hugo är så snäll. (de andra också visserligen) ;-)

Kramar

2010-12-13 10:19:20
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Daniel

Håller tummarna att allt ordnar sej!!!

2010-12-13 10:59:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0