Lördag, en tidig dag som alla andra.

Lördag var de här!
Jag har verklgen fått en flicka som är så morgonpigg så hälften vore nog, innan fem ville hon stiga upp men där fick jag ta en fight med henne och säga nej, så efter många om och men så blev de att ligga kvar i sängen fram tills sex-tiden iaf.

Måste ta mig in till stan och köpa en klänning till Jul med, men har letat överallt i denna lilla by utan att hitta någon som uppfyller mina krav. Synd att jag har en liten flicka som inte uppskattar det där med att sitta i vagnen, annars kunde man kanske ta sig till Allum och kika där lite. Att ha en tvååring som springer åt alla håll och kanter och ska gå själv i julruschen är inget jag vill uppleva.

Jag ska lyckas hitta en outfit, annars får jag hem i syster gaderob och leta.

Hoppas ni får en kanon start på morgonen och får lite mer sovmorgon än vissa andra ;)



Kommentarer
Rebecka

Usch. Min klocka stog på 7.15 å det är dödstidigt för mig. Är helt förstörd när jag får gå upp så tidigt. Haha. Hoppas du hittar några kläder. Saknar dig. Puss

2010-12-18 07:49:28
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Daniella - mamma till Nea

vi kan passa ebba om du vill! hon kan hjälpa mej att klä julgranen å så! :)

2010-12-18 09:23:41
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mela

önska en sele till henne i julklapp så kan du springa i affärer bäst du vill :)

Riktigt bra uppfinning faktiskt!

2010-12-18 15:02:39
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0