Och vi fortsätter traditionellt.

Och så var dagen som alla människor stressar så för över..
Jag slapp all stress i år och helt ärligt har jag bara köpt två julklappar eftersom vi åkte iväg och resten hade jag tänkt att inhandla idag, men kupolen var stängd!
Får helt enkelt ordna barnvakt och ut o stressa bland tusen andra i mellandagsrean när jag kommer hem för att kunna köpa till mina nära där hemma.

Julafton var fin och mycket traditioner (precis som de ska va)
På förmdddagen var vi hos Johans mormor och åt gröt och dopp i grytan (något jag aldrig smakat och nog inte vill smaka heller)
På eftermiddagen kom lite folk hem hit och vi åt gott.
Tomten kom på besök med! Ebba blev helt överlycklig när hon fick se han komma o gå i fönstret utanför och bara lite lite blyg i början när han steg in i dörren.
Fina klappar fick hon och jag o Johan fick också en del, bla en resa för två personer till Stockholm och två nätter på valfritt Scandic hotell + lite mat och så av Johans syster Ahnna, ska bli kul och komma iväg på.

Dagen så fortsätter vi som resterande av Sverige, att trycka i oss mat och lägga på oss ytterligare några hektio.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0