Orkar inte ens tänka på de.

Självklart har Ebba blivit smittad av en hosta nu precis efter hon blivit frisk efter sin feber som hållt i sig i tre veckor. Hon har alltid varit kärnfrisk innan så jag hoppas de fortsätter nu och att inte alla sjukdommar som finns kommer till vårt hem.

Undra när jag frivilligt kommer vilja baka igen efter detta jobbet med julmarknaden?
Man ska ju baka för att de är kul, inte för att de är ett måste och känna sig stressad över de. (kom precis på att Ebba snart fyller två då blir de ju en jäkla massa bakande iaf)

Efter denna helgen måste jag ge mig själv en stor fet spark i arslet och komma igång med kost och träning igen.
Har inte tränat på över en vecka och maten är rent katastrofal.
De ger mig ångest till tusen.. Usch orkar inte ens tänka på de.

Ska ta och sätta Ebba i knät och krama henne riktigt ordentligt nu, mitt alldeles egna mirakel..


Kommentarer
Åsa

du har så söt dotter o hund tycker jag

2010-12-02 06:36:30
Laila

ja man kan spara den i sin egna spotify om man vil :)

2010-12-02 14:38:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0