Ska jag eller ska jag inte?

Onsdag och detta ska förhoppningsvis bli en bättre dag, den är ju kortare iallafall och de är ju en bra början.
Har inte bestämt mig om hur jag ska göra med dagis än, om jag ska lämna skruttan eller inte.
Det hon har smittas ju inte och jag tycker hon verkar pigg igen, dock har hon sovit lite dåligt nu på de sista timmarna inatt så hon sover sött ännu.

Ska försöka hinna med ett besök in till stan och handla någon julklapp, behöver ju inte stressa med mina klappar eftersom vi åker till Borlänge över Jul och jag handlar till dom här hemma på mellandagsrean och firar när vi kommer hem.
Men en snygg juloutfit till mig och Ebba ska ordnas iaf!

Nu vaknar Ebba, ingen vila här inte =)


Kommentarer
Fiffi

Sv: Jag vet!! Jag blev helt ställd, jaja jag går tänkte jag.. Sen vände jag mig om och sa: Jag hoppas du får ett barn med kolik när du väl får barn så du vet hur det känns! J-a idioter alltså.. Funderar att ringa Waynes huvudkontor.

2010-12-08 09:56:19
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
monica

Underbar bild

2010-12-08 12:54:41
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0