Smart gjort morsan.

Som jag misstänkte så vaknade Ebba precis samma tid som hon brukar trots senare i säng, hon är helt enkelt en morgonmänniska precis som sin mor.
Så vi försöker göra de bästa av situationen genom att tända lite juldoftande ljus och titta på pingu tillsammans.

Känner att jag har mycket att stå i idag, städning av huset inför kalaset imorgon och självklart bakning.
Har inte haft någon tid att förbereda något innan.
Lär ha fullt upp hela dagen!

Gjorde precis en tabbe och frågade Ebba om hon ville gå till lekplatsen och åka pulka sen. -Jaaaaa jippe pulkaaa!
Grejen är den att hon fattar ju inte direkt de där med sen.
Så nu blev våran mysiga morgon med tända ljus genast till något helt annat skrik och gap för att vi inte går och åker pulka DIREKT.

Vi säger hipp hipp hurra till min allra närmaste vän som fyller år idag! Grattis gumman, jag älskar dig!


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Förlåt men vad har jag vunnit? Har inte fått något meddelande om vinst nämligen....



Önskar en fin helg!

2010-12-11 08:24:58
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Josefin -Happy Days-

Tack snälla, jag såg det nu! ;-D

2010-12-11 08:50:25
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0