Som om den inte längre existerade.


Mammas sockertopp i nya frisyren innan läggdags.

Hämtade Ebba på dagis och allt hade gått fint, så de var som jag trodde ingen fara med att lämna henne idag.
Hela vägen till stan gick hon och skötte sig galant och pratade massor, (som om trotsen ens inte existerade)
Underbart med sånna dagar tycker jag, då vet jag att min lilla goding finns kvar där inne och ska tänka på de när hon trotsar som värst -De är bara en period som alla barn går igenom Emmelie.
Mötte upp brorsan och tog bussen hem till mamma, fröken var överlycklig eftersom detta va andra gången för henne på en buss och hon tjatat sålänge om detta.
Mormor-Victor är nog en av de nya idolerna för oj som de har skrattats och busats.

Bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0