Testet var intressant.

Det där testet jag gick med på att göra hos en blivande hälsocoach var faktiskt lite intressant.
Först fick jag svara på ett gäng med frågor om min hälsa, mitt månde psyksikt och mina motionsvanor.
Efter de mätte hon mina handleder och mina knän för att med de måtten sedan kunna räkna ut vad bara mitt skelett väger.
Fick ställa mig på vågen som som tur vad visade vad jag trodde så inga hemska supriser där inte.
Hon tog mitt blodtryck och jag fick sätta ett band runt bröstkorgen och sedan en pulsklocka.
Cyklade 6 minuter och skulle trampa i ett speciellt tempo och ha ett motstånd som hon trodde skulle passa och efter varje minut frågade hon hur de kändes och kollade hur min puls låg.

Nåja, resultatet som jag fick reda på nu är iaf att jag ligger på normalt inom konditionen men de är på övre gränsen. (så borde träna mer)
Konstigt egentligen eftersom jag i snitt tränar 3 gånger i veckan o de är mer än de flesta gör. Tänk då om jag inte hade tränat alls, vilka resultat hade jag fått då?
(Mer om detta när jag får reda på resten
)

Nu ska jag ner och slå in paketen, tänk att imorgon har vi en tvååring i huset.
Min lilla söta flicka börjar bli stor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0