Torsdag..

Morgondagen så ska det bakas och förhoppningsvis är fröken på g att hjälpa mig.
Inga sura miner och att hon lyssnar fullständigt på sin mamma (önsketänkande?)
Kanske kan hon få pyssla ihop något eget som hon gillar och vi sedan kan ge bort i julklapp till släktingar?
Tips tack.

Ska gå in o lukta på henne lite o krama om henne.
Usch har sådan klump i magen efter vad jag fick höra vad som hänt i Alingsås här för ett par dagar sen.
Sånt ska inte få hända!
Ta vara på era liv, man kan aldrig veta när de kommer ta slut!

-Lev varje dag som om de vore din sista!


Kommentarer
viktkamp

Mysig bild =) Ni kan göra kristyrkakor som man fäster bokmärken på som man sen kan ha i granen =) Fin julklapp till far- och morföräldrar =)

2010-12-09 21:50:25
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Åsa

HEJSAN



Jag har fastnat för dig o din blogg.jag skulle gärna vilja lära känna dig mer som vän.kan vi inte skriva brev o skicka sms med varann??

skicka mig din adress till min email

[email protected]

hoppas vi hörs där

mvh Åsa

2010-12-10 03:05:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0