Det är dags för fredagsmys

Har egentligen haft de mysigt hela dagen.
Ebba har fått min fulla uppmärksamhet hela tiden o vi har verkligen busat o lekt nonstop idag.
Sånna dagar måste man ge dom lite ibland eller hur?

Vi har lekt jage (mkt uppskattat) Vi har matat änderna, (inte lika skoj eftersom dom tydligen inte va hungriga o inte kom så nära som annars) sedan har vi även hunnit med en tripp till simhallen hela familjen.
Gissa om Ebba va överlycklig?
Plaskade, gapade o sa dääär till rutchkanan som hon ville åka gång på gång.
Ser fram emot i sommar då vi kan va på stranden o busa.

Försöker för all min kraft ta åt mig allt jag läser i The secret.
För tankens kraft kan nog ändra o göra mkt.
Men de e så tusans svårt, men tids nog kanske jag lär mig de rätta tänket.

Oroar mig för ekonomin denna månden. Den är verkligen i bott o de finns ett x antal räkningar som jag inte vet hur tusan vi ska få råd till.
Men jag ska försöka tänka att de löser sig, att de redan e löst.
För då ska ju allt ordna sig enligt boken.

Ikväll blir de mys för hela slanten.
Jag ska ställa mig o baka en GI pizza och gotta med mig.
Till snacks blir de att dippa grönsaker, sen får även lets dance tittats på med.

Får la förbereda degen óch tända alla ljusen.
Va gör ni för att få en extra mysig kväll?



Gos med snällaste Tilda, såret är med under näsan :)


Bus har varit nyckelordet för dagen ..

Kommentarer
Rebecka

Mosmoooos.

Själv funderar jag på att ta ett glas vin nu ja:P

Saknar dig!! Puss

2010-02-26 20:38:45
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

hehe ja Leon är ett fint namn, vill ni ha fler barn ? =)

2010-02-26 20:46:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/
jenny - jennyn.blogg.se

hoppas allt ordnar sig med ekonomin, finns inget värre än at inte få ihop det.



Hoppas ni får en mysig fredagkväll, kramar

2010-02-26 21:30:34
URL: http://jennyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0