En dag att fira?

Tipsar gång på gång på min tävling här i bloggen.
Är de verkligen ingen som vill vinna eller vad?
Fin fina grejer att kamma hem ifrån www.wishdesign.se!

Tung i huvudet idag och känner mig inte helt fit for fight.
Blev lite utgång med mina kära vänner Sofia och Elin som jag förövrigt är OTROLIGT tacksam jag lärt känna!
Satt hos Sofia o tjötade o drack vin för att sedan dra ut en sväng.
Vi gick till TRE olika ställen och bestämde oss för att stanna på de sista stället, dock va de nog de dummaste valet.
Alla va typ 40 +are och vi fick höra kommentarer som - Snygga unga tjejer som höjer ribban på detta stället.'
Kan säga att jag inte blev glad över en sån kommentar utan tittade surt på gubbfan som nämnt de.
Va hemma kanske 23:30 och känner mig som sagt lite trött o lite bakis idag.

Ngra smaskiga saker hände inte.
Eller fan jag rökte!
Så jääävla onödigt men jag tog typ 1 cigg, dock känner jag absolut INGET sug efter de idag igen.
Sista jag kommer göra är att börja röka igen, men lätt att fallla tillbaka i de när man dricker.

Idag firar jag o Johan två år!
För två år sedan träffade jag han för allra första gången.
Helt otroligt va vi vart snabba o hunnit med eftersom vi har Ebba som förövrigt fyller hela 14 månader idag!
1 år som förlovade åxå, mkt att fira idag alltså.


Nej nu får jag försöka få i mig något att äta.
Efterlyser lite kommentarer o medverkan i tävlingen!


Kommentarer
maja

Tack vad du är snäll : ) ! Är inte färdigt än men det blev lite mindre tomt i alla fall!



Önskar att man bodde närmare! Då ade det vart lätt som en plätt att hjälpa allt man kunde... Men lovar att när jag åker till göteborg nästa gång komma upp till er!

PussåKram!

2010-02-14 19:26:27
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0