En hemma dag till får de bli.

Sitter utvilad och på ganska bra humör i Ebbas nya soffa :)
Den passar perfekt här och jag tror verkligen att med lite rosa kuddar, ngn filt och den fina sänghimeln från komma hem som jag kollat ut kommer rummet bli mkt mysigare!
Men som sagt Lena mer tips mottages gärna.

Efter detta rummet så önska jag vi kunde få bukt med vårat sovrum.
De känns väldigt naket o är inte alls så mysigt som man önskar ett sovrum skulle vara.
Men vet ni? Hör och hämpna menn på Rusta hittade jag ett par jätte fina gardiner, dom va liksom svarta med ett par blommor i typ sandfärg. Bästa av allt va priset 49kr rullen!
Så tanken va att ha en fondvägg med dom och sedan försöka hitta en vanlig tapet i samma färg som blommorna och ha på resterande delen av väggarna.
Rummet är ju inte stort så pappa sa att de kommer man nog väldigt billigt undan med.
Kökeet vet jag ju vi sk ordna så fort de blir varmare ute o så att man kan öppna upp (vill inte bo i stank av målarfärg.

Ebba stannar hemma ifrån dagis idag med har jag bestämt.
Må vara livrädd för smitta men sån är jag.
På fredag kan hon få komma dit ist, hällre en dag hemma än att dra på sig magsjukan.
Hade inte ni åxå resonerat så?

Så ist för dagis så kommer Evelina o Quincy hit på förmiddagen o leker lite.
Kan nog bli trevligt skulle jag tro.

Nej nu är de gröt dags för en liten hungrig flicka vid namn Ebba.

Hörrni, glöm inte delta i min tävling!


300kr va den la värd? trots fläckarna som jag inte ens försökt få bort ännu


Bästisarna Ebba och Erik och fina bror Victor.

Kommentarer
Therese

Vad fint det blev med soffan :)

2010-02-17 11:46:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
maja

Blir kanon det där : )

Jasså va kul : ) Tror jag köpte det på IKEA någongång innan han kom!

Kramar

2010-02-17 12:16:41
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0