Första dagen gjord

Jag har klarat första dagen utan problem.
Men jag springer på toa som om jag vore gravid ( varför blir de så första dagarna med GI, kan någon svara på de?)
Hungrig är jag med, eller mestadels sugen.
men jag VILL verkligen nå mitt mål på 56 kg till sommaren.
Jag vill och ska lyckas (hoppas jag)

Ska sätta mig o kolla igenom lite på hur passen på hälso ligger i tid.
Gymmet är mindre skoj, så de får nog isf bli träning kanske nån gång när Ebba e på dagis men annars mestadels pass. När och OM jag kommer igång ed allt överhuvudtaget vill säga.

Morgondagen, inga planer.
Måste göra något annars får jag ju lite smått panik.
Som jag förövrigt redan har ang ekonomin som jag inte riktigt vet hur vi ska klara denna månaden eftersom vi fick en startavgift ifrån bredbandsbolaget på 1700 kr!!!
När jag beställde internet,tv och telefon så sa han jag pratade med att man kunde dela upp de startavgifterna, men när jag sedan ringde och skulle försöka komma fram eill en lösning så sa dom att NEJ de går inte o göra så.
Dom ljög för mig, så hur vi ska få fram dom pengarna är en gåta..

Helvetes jävla.. Nej nu ska jag dricka te, o fortsätta va hungrig. Men stå emot suget Emmelie, stå emot.



Hoppas skruttan sover lite bättre inatt

Kommentarer
Maria

Så sött hon sover! :)

2010-02-22 20:48:44
URL: http://www.glawe.se/blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0