Hatar skiten som faller från skyn

Denna dagen har varit HEMSK.
Och lång som inihelvete.

Ebba är ju van vid att jag och hon går ut o går eller hemmifrån minst två gånger om dagen.
Men idag, de gick ju fan inte.
Dom hade inte plogat alls, fortfarande är de inte plogat ute.
Försökte men jag kom typ tre meter o då tog jag i allt jag bara kunde.
Fy fy fy för snö!
Ge mig regn eller vad som bara jag slipper snö jäveln.

Detta resulterade ju såklart i att Ebba har varit på sitt allra värsta humör och gnällt som in i..
Snön gör mig galen!

Så nog talat om de.
Imon hoppas vi de e skottat eller att iaf mamma får ur bilen ur garaget så hon kanske kan häma oss så vi kan va där.
Något måste jag hitta på iaf.
Ska baka GI bröd o se hur länge jag klarar att äta rätt denna gången innan de skiter sig igen.

Nej fy tusan va jag är negativ.
Men vi alla har sånna dagar eller hur?
och idag är min sån dag.. sådetså!


Kommentarer
kidzmode

Ja fy det är inte roligt, kolla in hos mig, skall lägga upp ett inlägg med tips på vad man kan göra när man är insnöad!

2010-02-20 20:19:37
URL: http://kidzmode.blogg.se/
kidzmode

Nu är listan uppe, kanske kan ge något tips?

2010-02-20 20:27:26
URL: http://kidzmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0