Heldag med fina vänner

Vaknade inatt av en Ebba som trodde de va morgon klockan 02:30, en timma tog de o få henne o somna om igen.
Varför blir de så egentligen?

Halvsju steg vi sedan upp på riktigt.
Hör efter ett tag att de är lite väl tyst i sisådär 10 sek.
Går o kollar o ser Ebba i full färd stå o måla på väggarna i den ny tapetserade hallen.
Shiiit!
Ska hon kunna sånt? Hon är ett år liksom.
Tur i oturen va de att de va med blyerts o gick o sudda bort till nästintill osynligt igen.
Hon kommer bli en riktig buse, jag är övertygad.

Lizette o Mario kom o hämade upp mig vid tio.
Åkte ner till Göteborg o tog en heldag.
Gick runt o kikade o träffade en gammal vän en snabbis.
Ebba sköter sig verkligen galant i sånna tillfällen, hon är så lätt att ha med sig.
Vägen hem dock va de inte lika kul längre o hon grinadae typ hela vägen från GBg och hem igen.
Behöver jag säga att hon slocknade på två röda idag?

Försökte ta mig ett snack med Johan att han måste börja träna på o natta Ebba.
Ännu en gång blev han sur o påstod jag va jobbig o tjadade o sa sedan till mig o hålla käften o började sedan gå typ 10 meter framför mig.
Varför säger han så till mig?
Jag blir så otroligt jäkla ledsen!

Köpte sånna där klistermärken till kaklet idag på lagerhouse.
Lägger upp en bild imon, de gjorde faktiskt ganska mkt till köket jag annars så mkt hatar.
Men snart är de vår och DÅ blir de omgjort!

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0