Kort uppdate

Halvdan sömn som vanligt.
Ebba började krångla redan igår kväll genom o vakna typ 8 gånger innan jag själv hunnit lägga mig.
Sen va hon igång vid 02 igen.
Men inatt sov hon iaf i egen säng o jag vaknade av ett -mamma och ser henne stå alldeles nöjd i sin säng o tyckte att nu va de verkligen dags o gå upp för klockan va ju 06:10 =)

Även denna dag är fullspäckad med saker o göra.
( Men de e ju de jag gillar )
Snart dags o lämna Ebba på dagis o under tiden hon är där får jag självklart göra allt man ananrs inte hinner med lika noga såsom städning,tvätt osv.

Klockan 14 ska jag på gruppmöte hos jobbcoachen.
Jag hoppas verkligen det kommande mötet ger mig lite mer än de förra gjorde.

Nej jag får blogga mer ikväll.
Ebba är gnällig som tusan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0