Lugnet är underbart

Helt ärligt så gav inte mötet tillsammans med folket på jobbcoachen mig något.
De va la en början till att gå igenom hur man får ihop ett snyggt o bra CV + ett personligt brev, men de dom berättade om idag va liksom relativt självklara saker.
men jag hoppas nästa möte blir mer lärorikt!

Maten står i ugnen.
Fisk idag igen, känner att jag inte äter mkt annat.
Men fisk är ju nyttigt right?
Och inte minst är de otroligt gott,lätt och går fort o slänga ihop ngt bra.
Så de blir nog fisk säkert 3-4 gånger i veckan för min del.

Efter maten tänker jag sitta och dippa grönsaker o titta på lets dance, bara slappa o njuta av tystnaden (som alla kvällar)
idag hade jag nog inte orkat mig hemmifrån , men imon vill jag verkligen göra något.
Hoppas ngn är villig, nå finns de nån vänlig själ som vill umgås med en barnledig mamma ett par timmar imorgon kväll tro? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0