Peppning tack

Jag måste köra igång med GI nu idag igen.
Jag vill och MÅSTE klara de.
Känner riktigt hur fettet samlas på min kropp igen och så vill jag ju inte ha de när jag kämpade som en tok för att gå ner allt.
Så varför äter jag dåligt så jag går upp igen?
Mår ju inte bra av de jag äter nu heller, ont och dålig i magen osv osv.
Bra mat = bra måeende.
Vet inte heller riktigt va ja väger eftersom huset e så jävla skevt så jag väger olika om jag flyttar vågen.
Störande som fan.

Idag måste jag förövrigt lämna Ebba på dagis igen eftersom hon va hemma hela förra veckan och jag inte vill hon ska bli osäker igen.
Vet inte alls hur de e med magsjukan men jag hoppas innerligt den har lagt sig på den vecka hon har varit hemma.
Men att gå dit i -21 grader med vägar som inte är direkt plogade de ser jag inte fram emot!

Under tiden så ska jag städa här hemma o lite sånt.
Sen måst jag även in till stan o fixa kontouttrad o lämna in lite papper på soc (alltid lika kul)
Nej fy tusan för att va tvungen o behöva få hjälp från dom.
Men som jag sagt innan, de viktigaste är att man gör allt va man kan för o komma därifrån eller hur?

Ska ringa i fråga mamma om hon har lust o hämta Ebba, annars får jag gå båda vändorna fram o tillbaka (vilket visserligen ger extra motion men)

Känner mig rörig, har lite lätt ångst men ni kan la hjälpas åt o peppa mig till o klara de alla?
Ngn mer än jag som kämpar kanske?

Föressten nån som vet ngt om den där boken - Hemligheten eller va den kallas? Som tydligen ska få en ändra tankesätt osv osv.
Allt e värt o testa liksom.

Grötdags för lillstumpan.


(Ola som själv gått ner massor med GI och skrivit massa bra böcker om de)


Kommentarer
Daniella

när avslutas tävlingen emmelie? :P

2010-02-22 09:04:38
URL: http://dellisch.blogg.se/
cattrixa

Hoppas det går bra för dig! GI är super och de är faktiskt väldigt gott. Man kan laga super god mat.Lycka till!

2010-02-22 09:16:48
URL: http://fomemyblueeyes.blogg.se/
freja

jag gick ner massa med GI för några år sen. starta med mycket omelett osv. ägg är typ hur bra som helst! :D

2010-02-22 12:12:27
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
★svantes mamma★

Kämpa på! De klarar du :)

2010-02-22 12:54:45
URL: http://nykick.blogg.se/
Sanna

Boken the secret, finns som film med :) dock somnade jag när jag såg den men ändå, den är nog värd att se.

2010-02-22 15:02:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0