studera?

Kaffet i högsta hugg, är ALLTID så trött nuförtiden.
Kunde iofs inte somna igår förens Johan kom hem eftersom han va ute till 00:30 o va snorfull när han kom hem.
Nästa vecka är de min tur, vare sig du vill eller inte!

Denna dagen har jag inget planerat o de skrämmer mig som tusan.
Ni vet jag funderar ju för mkt utan att ha saker o ting o göra.
Får ragga ngn att umgås med nu under morgonen helt enkelt.

Sitter o funderar på de här med GI.
Känner ju att jag gått upp men vågar inte ens ställa mig på vågen just nu.
Finns de ingen här i stan som man kan köra tillsammans med o peppa varandra?
Gå o träna tillsammans tex?
Jag har ju jäkligt svårt o komma iväg  o träna på kvällar men på förmiddagar tycker jag de e perfekt o ha de gjort.
Man är ju så jäkla mkt bättre om man är två  och kan peppa varandra genom vägningar,mätningar och träning.
Åh Becka kom hem nu, saknar dig o jag vet att vi tillsammans klarar detta med GI o träning!

Har lite småplaner som cirkulerar runt i huvudet.
Hittade en utbildning å Kommvux som siktar in sig på typ affär, haha eller ja man har alla kunskaper för o bli butiksbiträde eller arbeta på ngt större företag om man läser den.
Den är på 35 veckor och tydligen är de bara två eftermiddagar i veckan man faktiskt är i skolan (bra för mig som lätt tröttnar om de blir för intensivt)
Problemet är bara att sista ansökningen är typ om en vecka vilket innebär väldigt snabba beslut.
Kanske borde boka in mig o snacka med ngn på kommvux imon o se va kursen innebär lite mer?
De förlorar jag ju inget på.

Åh en systemkamera vill jag verkligen äga.
Vill ta fina bilder på Ebba o Tilda i röresle, våran kamera ger ju inte alls samma skärpa o i rörelse eller insomning suger den.

Jaja nu vill Ebba ha lite mer uppmärksamhet och lek!


Kommentarer
Daniella

det gör jag.. men jag tycker ibland att jag bara ser äckligt tjock ut å då vill jag inte lägga ut dom bilderna..

2010-02-07 15:54:36
URL: http://dellisch.blogg.se/
Stina (mrP)

de låter ju som en jätte bra idé o som en jätte bra utbildning! sök, så kan du ju alltid tacka nej till platsen om du ångrar dig?!!

2010-02-07 18:26:19
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0