Tisdags morgon

Det här med jobb alltså, hur svårt ska de va?
Jag menar var o varannat ställe klagar på att dom är för f personal.
Varför kan inte bara ngn politiker då ordna så dom får anställa dom de behöver?!
Jag vill jobba, jag finns här!
Jag behöver o vill tjäna pengar!

Hoppas mitt möte med jobb coahen ger mig tips om vad jag faktiskt vill uppnå o va jag vill göra, känns som en fördel om man vet de faktisk.
Jobb känns som en självklarhet, men kanske ändrar mig o kan tänka mig en utbildning?

Esch!

Igår hade jag hela 71 läsare på bloggen.
Men inte en endaste kommentar, va kommer de sig egentligen?
Kul att läsarna sakta men säkert blir fler o fler :)

Får uppdatera med ett mer inspererande inlägg senare, Ebba stänge just in sig i sovrummet o jag vet att de bara är en tidsfråga innan hon hittar på ngt bus, hur många gånger per dag kan man säga - Nej - på en dag tror ni? :)
Ngn gång lär dom la sig, hoppas jag :)


- Godmorgon från oss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0