Helg snart?

Ebba står här snäll o är snäll och hjälper mamma att blåsa på de varma kaffet, tur jag har min egna hjälpreda här hemma :)

Fick mina nötter och min colazero igår:)
Smörade arslet av mig för Johan för att han skulle gå med på o gå till Maxi. Gick tillochmed på att ta HANS disk.
Sen när han deelat till sig de säger han - jag skulle ändå gått o precis innan du kom ner o började smöra hade jag tänkt gå upp o fråga om du ville ha ngt.
Faen, tog hans disk i onödan, esch jag fick ju de jag ville iaf :)
Beck filmen som vi såg till va ingen höjdare, minns ens inte va den hette men den handlade om ngra som skulle spränga ett kärnkraftverk.

Dagis som gäller idag då.
Jag hade sett fram emot att hinna städa ordentligt under tiden.
Men jag ska på gruppföreläsning hos jobbcoachen.. Får väl se om de ger mig något iaf.
De hoppas jag!

Hittade en tvåsittssoffa på blocket igår , en vit sån liten som jag vill ha här i Ebbas rum för endast 300kr.
Ska se om pappa ska vägarna förbi Gbg med jobbet.
Lena kom ju med ett bra tips att ha den med en liten rosa sänghimel o rosa kuddar i, för nog ska min fina flicka ha ett prinsessrum tids nog alltid!

Imorgon ska jag göra något själv.
Varken Johan vill eller inte.
Men vad?!
Förslag någon?

Gröt dags för Ebba!


sagostund med moster Olivia

Kommentarer
Therese

Haha vad taskig Johan var! Fast rätt så smart ;)

Vad duktig du är som börjat med GI igen, du e grym!! :)

2010-02-12 11:23:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Anonym

He o tack! :-) Malte ska han heta, min lille pöjk!

2010-02-12 19:06:31
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0