Det bara vräker ner ju

Snön vräker ner fortfarande.
De senaste två dagarna har de säkert kommit över 3dm, o då hade vi ju redan massa snö innan dess.
När ska de sluta egentligen?
Finns de nått stopp på de?
Jag är en sommar människa, har alltid haft svårt för vintern.
jag ser hällre att de regnar än fortsätter såhär.
Vet inte va jag ska göra men blir galen!
Behöver lite sol, va tror ni om att sola solarium?
Tror ni de kan ge mig den extra lilla kicken?

Tankarna virrar i huvudet om kvällarna, sjukt jobbigt men jag kommer på en lösning o på va jag ska göra med mitt liv.
Jag vet jag gör de.. tids nog.
Men fram tills dess är de ganska jobbigt.

Kommer jag ens komma ut idag?
De är ju så mkt snö så jag tror de blir nästintill omöjligt att försöka köra vagn i detta.
Så jag efterlyser något att göra.
Hade planer på att gå till Della men ärligttalat så vet jag inte om de är möjligt..
Får se om snön lugnar sig o om plogbilarna arbetar flitigt!

Jag saknar Becka som tusan.
Verkligen massor.
Jag behöver henne nu, prata, bolla ideer. Och hon behöver mig.
Men jag vet hon finns där, jätte nära.
För va skulle jag göra utan en vän som henne?

   

Ska verkligen försöka hitta insperationen igen.
Att helt på riktigt klara av GI, att gå ner dom där sista ca 5 kilorna innan sommaren.
Kan ni inte va med o peppa mig?
Jag behöver ert stöd!

Ebba åt ris,currysås och kyckling igår. Hon åt som en häst.
Efter de tänkte jag de va dags o låta henne vädra rumpan lite.
Perfekt tänkte la Ebba o kissade en hel flod på golvet, en minut senare så bajsar hon  på gardinerna.
Där fick jag för att jag inte sydde upp dom utan bara vek dom bakåt väggen.
Jo man tackar.


Kommentarer
Rebecka

HAHA. lilla busunge

2010-02-20 09:47:52
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
★svantes mamma★

Hej!



Det var så lite så :) Jaaa, underbart! Älskar dessa serier och ser fram emot att de börjar igen!



Äter Ebba på ett korvbröd eller? Hihi Sött!

2010-02-20 10:21:10
URL: http://nykick.blogg.se/
maja

Inte denna helgen men ganska så snart i alla fall : )

2010-02-20 10:58:49
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0